sobota 25. dubna 2009

Desive vize

Dneska je to o motorkach bez motorky a o kave bez kavy ... S kubou sme si dali razitkove kolecko po Vrbovce v ramci dne otevrenych dveri a na motorky sme jen koukali, cb zustalo uz ctvrtej den v garazi :-( a kafe sem si sce udelal doma dobry, ale k napsani tehle radku me vyburcoval clanek kterej se mi dostal na obrazovku ani nevim jak .. dalsi kafe do plastu miri do cech - a to ma bejt prej udalost, ja to vidim jako dalsi utrpeni .. kafe ma bejt dobry cerstvy a podavany na urovni (ciz muze bejt klidne esus na brehu reky) .. coz at delam co delam polystyrenovej kelimek proste nedokaze splnit .. (averzi podporuje vcerejsi rychlo kafe z mc .. vypadlo mi z drzaku v aute a skoncilo na jeansech a sedadle) .. priste snad zas o dobrym kaficku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat