sobota 20. června 2009

Karlštejn, Slapy ..

Rád jezdím sám, ale člověk by měl zkusit vše. Dneska se mi nikam nechtělo, ale byl jsem takovej nijakej, ospalej (to to počasí) .. a tak když se na m.cz domlouvalo pozdní kolečko kolem komína, jel jsem taky. Nejdříve jsme jeli kolem Berounky na Karlštejn (tak brzo po vyjetí jsem snad nikdy nestavěl) a pak jsme zamířili směr Slapy. V Řevnicích mne zlákalo vyzkoušet jak rychle vyjede motorka kopec na kterém jsme pořádali časovku do vrchu .. no rozhodně rychleji než na kole :-) Docela jsem si to užil, ale budu se muset krotit, jednu zatáčku jsem si poplet a byl jsem malinko dlouhej .. kdysi se mi něco podobného povedlo v jiné zatáčce směrem dolů .. skončil jsem pomlácenej se zlomeným kolem na špatné straně svodidel .. inu mládí :-) Od kluků jsem se odpojil ve Slapech, na hráz už jsem nejel a mazal jsem domů, slíbil sem Kubovi že přijedu brzo a byl sem pryč tři hodiny .. ale bylo to fajn, panové díky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat