neděle 14. června 2009

Krausberry u Jelínků


Dneska to nebude o kafi (i když jedno průměrné sem si dal v Roudnici na náměstí), ale o koncertu Krausberry v Resturaci u Jelínků (http://www.ujeli.cz). O koncertu mi dal vědět provozovatel zmíněné restaurace a motorkář v jedné osobě Kuba, už dlouho dopředu. Nicméně 14 dní laborování s chřipkou vypadalo, že budu doma. Jenže chuť se podívat na pořádnou muziku byla. Moje drahá polovička můj nápad odvézt prcka k babičce a vyrazit na motorce za kulturou rezolutně zamítla a tak to vypadalo tuplem bledě. Nicméně kolem šesté večer jsem vyrazil pro motorku s tím, že se jen kousek svezu a otestuju tak zdraví. Kousek .. kam? No třeba směrem k Řípu .. od Řípu je to kousek do Hošťky, kde máme známé a pak je nejlepší cesta domů přes Mělník. Ještě jsem si udělal malou zajížďku a vzal to zadem na Dubou a pak po známé cestě na Mělník (tu silnici sem jel asi stokrát, ale nikdy na motorce, tak sem si to za soumraku projel). U hospody sem se chtěl jen stavit, ale když sem slyšel jak kapela válí, a přestože měla hrát už dvě hoďky zrovna vyhlašovala přestávku, mazal sem pro benzín a nějakou hotovost a šup zpět (sem hnusnej, Kubu sem ukecal na poloviční vstup). Bylo to supr, domů sem přijel až před půlnocí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat