neděle 17. května 2009

Do Hořic s hřebíkem


Už roky jsem se chtěl kouknout do Hořic na 300 zatáček Gustava Havla. Letos se to konečně podařilo :-) Mírné napětí do cestovního plánu zaneslo moje zjištění že v zadní pneu mám zaraženej pořádnej hřebík. Tak jsem na pumpě kromě benzínu koupil i pěnu do pneu, co kdyby ... Další zpestení bylo hledání se s jedním ze spolujezdců - i to se posléze podařilo a tak jsme před polednem byli v Hořicích. Přátelé - klobouk dolů je maso. Závody byly supr, atmosféra taky (až na jednoho velmi neoblomného policistu cestou zpět - dvacet motorek zahlo na pumpu pres plnou - ano sme pitomci - on viděl jednu motorku a šup už ji pomáhal od peněz a chránil od pěkné vzpomínky na Hořice. Minimálně na část pokuty sme se složili, to děvče to vyžralo za nás všechny). Obligátní foto kafe dnes nebude, ač káva byla - dobrá v Poděbradech, jen sem holt nefotil. Díky spolujezdcům - Petrovi, Davidovi a Hance (snad sem to moc nezmotal, já si jména děsně pletu), bylo to fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat