pátek 1. května 2009

MotoCaching a Rozmarná

Páteční volno a krásné počasí, co více si přát. Když jsem hledal kam vyrazit tak jsem náhodou na serveru www.motorkari.cz narazil na právě včera vyhlášenou "soutěž" v geocachingu. O této zábavě jsem už slyšel, tak proč to nezkusit. Souřadnice vedly do jižních čechm, tak hurá na cestu. Dokonce jsem cestou odolal svému oblíbenému baru v Kosově Hoře a po okreskách mířil za svým cílem. Povedlo se, v seznamu nálezců cíle mi patří první místo :-)

Cestu sem volil co nejvíc po trojkách, když to nešlo jinak tak holt po dvojkach :-) Pravda kus sem odjel i po jednickach, ale to fakt jen v nouzi .. celkem sem najel dnes slušných 400 km .. když jsem měl na tachometru skoro třista začal jsem toužit po dobrým coffe. Byl jsem u Slap a tak jsem si vzpoměl ýže jsem někde viděl reklamu na motobar u Štěchovickýho mostu. Voda která začala padat z nebe to rozhodnutí potvrdila. Kafe mají dobrý a prostředí je supr. Bar je kombinovanej s garáží a piloti obeznámení s místem parkují doslova hned u baru. Já parkoval před vjezdem, ale i tak dóobrý. Tak zas příště :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat