sobota 9. května 2009

O poledni pauze sup na Jested

Sobota - den uprostřed třídenního volna a já musím pracovat (huráá, aspoň nějaká práce). Nicméně práce se dá plánovat a tak jsem ráno u klienta udělal základní update, nechal běžet zálohu a šup někam ven ... záloha měla běžet ještě cca 220 minut tak kam se vrtnout .. nejdřív jsem si myslel na Kokořín, ale když už sem tam byl a času pořád "přebývalo" vyrazil jsem dál na sever. Skončil sem v Liberci pod Ještědem. Cestou tam jsem vrchol neatakoval, neboť benzínu povážlivě ubývalo a celé stoupání jsem jel už na rezervu. Tak šup k benzínce a rovnou sem si dal i kafe (po 175 km už jsem měl chuť i nárok). Kafe bylo dobrý, dokonce tam měli free internet a tak jsem dokonce i tam chvilku pracoval :-o a pak šup na kopec - rozhled je krásnej, naposledy jsem tam byl snad pred 23 rokama, musím tam vzít prcka .. a konec pohádky hurá zpátky do roboty .. tak zas příště ..

Žádné komentáře:

Okomentovat